Все виструнчилось чіткіше

Не можна сказати, що раніше ми не чули, чи не читали що таке спіритуалізм, містика, магія зокрема, та окультизм в цілому. Хоч всі ці поняття тісно пов’язані з теософськими знаннями про будову Всесвіту та Людини, які ми в тому чи іншому аспекті неодноразово розглядали на наших зустрічах, стрункої системи про таємні вчення з цих питань у нас не було.

Допомогла нам чіткіше це  зрозуміти Вікторія Федорівна Бак з м. Бахмут Донецької області.  В своїй лекції «Олена Петрівна Блаватська про небезпеку спіритуалізму і медіумізму», яка пройшла онлайн в листопаді 2020 року в відділенні «Лайя», м. Кропивницький,  досвідчений лектор, опираючись на «Таємну Доктрину», «Викриту Ізіду», «Бесіди про окультизм», «Інструкції для учнів Внутрішньої групи», деякі статті про магію тощо  відслідкувала про що вчить Окультизм.

Перш за все, це вчення направлено на розкриття фізичної, психічної, ментальної та духовної тайн Природи й Людини. І залежно від того, хто їх розкриває, виникає Біла чи Чорна Магія.

Тому лектор з самого початку чітко пояснила хто такий медіум і хто такий медіатор та що виникає, коли один з них доторкається до таємних, прихованих Законів, Сил Природи і Людини, використовуючи в тих чи інших цілях.

О. П. Блаватська добре знала, які саме сили беруть участь при спіритичних сеансах. В своїх працях і на практиці вона намагалася показати і роз’яснити, що відбувається, коли цим займається сильний, досвідчений Посвячений, Адепт, який глибоко знає це мистецтво, і коли цим займається просто обдарований медіум. Якщо спіритизмом займається Адепт, то спіритуалізм перетворюється в наукове магічне дійство. Тому, що такі особистості керують духами, а не дозволяють духам керувати собою. В руках таких особистостей спіритуалізм в безпеці.

Коли спіритуалізмом займається не Адепт, а досвідчений медіум, тоді в його руках спіритуалізм стає мимовільним чаклунством.

Проте, який би випадок  – перший чи другий – не був взятий, Олена Петрівна категорично виступала проти проведення спіритичних сеансів, тому що лише дехто міг брати в них участь без загрози для себе, тобто: без будь-якого духовного і астрального забруднення, або без віддачі своєї життєвої енергії привидам. Ті, хто відвідують спіритичні сеанси, часто наступного дня  відчувають себе надзвичайно втомленими. Як виявляється, не лише тому, що медіуми забирають у них життєву енергію, але й тому, то там нерідко присутні елементали, а ще гірше такі гидотні сутності, говорила О.П. Блаватська, як елементарії – вампіри.

Олена Петрівна знала про це не лише теоретично, але й бачила такі картинки на рівні астрала і, за її словами, виглядає це жахливо. Вона намагалася передати свої знання і практичний досвід учням езотеричної групи з тим, щоб було більше істинних окультистів, Адептів, тобто Посвячених, тому що вони не можуть використати знання на зло людству, на лихо йому.

В лекції, яка час від часу перетворювалася в бесіду, Вікторія Федорівна торкнулася також питання про месмеризм. Ми поділилися своїми думками про цей вид зцілення, привели приклади, що в теософській сім’ї такими здібностями володіли Джидду Кришнамурті та особливо Перший Президент Теософського Товариства Генрі Олькотт, який за три роки перебування на Цейлоні (зараз острів Шри Ланка) зцілив понад 7000 чоловік.

Те, що писала колись Олена Петрівна Блаватська про небезпеку безпринципного використання найтонших  сил природи, актуально і сьогодні. Тому цікавим виявилось відслідковування окультних знань у сьогоденні. Були проведені паралелі між спіритизмом, медіумізмом та сучасними психотехнологіями, які маніпулюючи людиною, роблять те саме, що і гіпнотичні сеанси.

Вплив на свободу волі людини є порушенням закону. Найдорожче в Космосі – енергія, за яку йде постійна боротьба. Ніхто не може забрати її без згоди. І єдиний шлях отримати людську енергію  – це заставити людину, щоб вона захотіла віддати її самостійно. Для цього використовуються різні методи впливу, від незначних до серйозних наукових, із застосуванням, до прикладу, нейролінгвістичного програмування. Вони мають на меті встановлення контролю над поведінкою людини, позбавляючи її свободи вибору через зміну уявлень, цілей, переконань. Наразі ці знання може застосовувати на свою користь будь-який шарлатан. А інструкції як це робити знаходяться у вільному доступі  на полицях книжкових магазинів та в інтернеті.

Одна з таких технологій  є соціальні мережі, які існують за рахунок розбурхування низьких емоцій, пристрастей, протистояння конкуруючих груп. Там впроваджується агресивна реклама, заміна образами та комунікацією у віртуальному світі реальних речей та дій, нав’язуються хибні цінності, І віртуальний світ керує масовою свідомістю. Людина витрачає свою дорогоцінну енергію на підтримку цього світу і не помічає, як починає жити під зовнішнім впливом не своїм життям, обслуговувати чужі інтереси і відволікається від основного, від потреб своєї внутрішньої суті.

У підтвердження слів лектора під час обговорення слухачами згадувався документальний фільм «Соціальна дилема», де колишні співробітники google, facebook розповідають як соціальна мережа маніпулює користувачами за допомогою спеціальних алгоритмів, які допомагають вгадати інтереси користувача задля того, щоб продати більше реклами, для розповсюдження фейків, дестабілізації обстановки в різних країнах. І люди потрапляють в залежність від технологій.

Вікторія Федорівна наголосила, що людина приходить з конкретною  задачею, певним рівнем енергії  для її реалізації і свобідною волею куди ту енергію направляти. Вона може впродовж цього життя збагатити свій запас, а може – втратити. І тут потрібно навчитись розрізняти маніпуляції і протидіяти їм, виробляти духовний імунітет проти вірусу віртуального світу. Ми отримали рекомендації яким чином це робити. Треба розвивати світлу волю, долаючи тяжкі обставини життя шляхом любові, звертаючись за допомогою до Вищих сил і виконувати саме свою місію, щоб не стати  іграшкою в чужих руках. Людина відповідальна за те, куди вона направляє божественну енергію. А закон карми не дрімає.

Ми дуже вдячні Вікторії Федорівні Бак за таку незвичну для всіх нас тему, за роз’яснення багатьох понять, життєві приклади, які допомогли нам чіткіше зрозуміти чому О. П. Блаватська так застережливо писала про небезпеку спіритуалізму та медіумізму, а також за рекомендовану додаткову літературу з цих питань, а саме: «Печера Озерків» та «Чаклунське життя».

Людмила Передерій, Раїса Калашнікова,

м. Кропивницький

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.